Här händer det inte mycket....

Oj här skrivs det inte mycket alls!! Men jag vill inte sitta inne och ruttna när det är så fint väder som det varit de senaste dagarna. Sen har jag fortfarande inte min data och kan därför inte lägga upp bilder jag har tagit. Det är lite surt. Men här kommer ännu ett bra musiktips från en kille som var på GF iår. Paul Colman är denna man.
Hans texter är simpla men berörande. Lyssna gärna in honom! :) Annars händer väl inte så mycket i mitt liv. Idag har jag sovit, sovit, sovit och soviiit. Nu får det vara nog för ikväll.  kraam på er!  
Paul Colman – The One Thing
Paul Colman – Holding Onto You

Paul Colman

Kommentarer
Postat av: Erik den coola 8-)

han e bääst :)

2010-07-16 @ 00:05:35
Postat av: Clara

jaaa eller hur :D:D

2010-07-17 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0