En fantastisk kväll.....

Har jag haft :) Ett par otroligt goa värnamobor kom på besök för att käka en massa kladdkaka. Vi satt ute i det fina vädret bland en massa knott som höll på att äta upp oss men vi hade det bra ändå. Det blev en massa sång och gitarrspelande av bla vår duktiga Niklas Pettersson. Kolla in hans myspace vettja :) Skillad kille de där ;)
http://www.myspace.com/niklaspetterssonmusic 
Helvärd kväll och det behövdes verkligen.. för min del iallfall. Nu kanske jag borde sova. Ska ju upp halv 7 imorgon. Sista jobbdagen. Pepp! Sen "flyttar" jag ner till Laxvik. Har packat ner huuur mycket kläder som helst. Men nu är det dags att sova. Godnatt!!

Ett underbart gott gäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0