Är sugen på godis...

God eftermiddag! Här har jag suttit ganska länge nu. Har inget annat och göra. Funderar på att dra till Gullbranna en liten stund. Jo i fredags så var Charlotte och jag på Eclipse i Halmstad. Den var riktigt bra tycker jag. Mycket bättre än både ettan och tvåan. Så Twilight och New Moon, släng er i väggen ;) haha.
Annars har det blivit långa strandpromenader med vänner, legat på stranden, ätit en massa onyttigt. Och nu  går jag snart av så sugen jag är på godis. Vill ha en stor marabou mjölkchoklad!!!
Ska väl snart försöka ta tummen ur och göra nåt vettigt, har inte ens tagit på mig ordentliga kläder. Vi hörs kanske lite senare. Ciao!

Eclipse.


Kommentarer
Postat av: joy

Längtar tills jag får se den!!!

2010-07-08 @ 17:31:14
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0