A-team.

Igår var vi några stycken som drog in till Halmstad city och kollade på Bio. Det blev A-team! Riktigt bra actionrulle måste jag säga. Ett hett tips :) Annars är jag sjuuukt sugen på att ta ett bad. Vad kan det va ner till havet härifrån?! 100 m eller nåt. Vet inte om det ens är det. Men pallar inte gå just nu. haha
Försöker förbrilt få tag i nån som kan göra mig sällskap!!!  Nu blev det tom tråkigt att skriva. Så hejdå! Vi hörs inatt eller nåt ;) ciaao


saknar GF übermyyycket.

A-team

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag gillar verkligen din blogg! :)

Kan du lägga upp bilder från GF sen när du får tid?

Skulle va kul å se!

Bless

2010-07-17 @ 19:49:15
Postat av: Clara

Anonym: Va kul att du gör det :) Jovisst så fort jag får tag i bilder så kommer jag att lägga ut lite.

2010-07-18 @ 13:31:14
Postat av: Carolina

Hey you! Klart jag kommer ihåg dig :) tack för the comment! Det va kul att träffas och kul att du gillar bloggen min. För jag gillar nämligen din med!

2010-07-21 @ 21:56:07
URL: http://carrolina.blogg.se/
Postat av: Tom

Jag är Face...

2010-07-23 @ 15:59:47
Postat av: Clara

hahah ;) Neej no way Tom! haha

2010-07-30 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0