Värnamo är en stad.....

där det finns mycket trevligt folk :) Åkte till Värnamo en sväng för att ta en fika med en alldeles underbar liten tös, såkallad Hanna ;) Kom på medans vi satt och fikade att vi är lika i väldigt många saker, vi känner igen oss i varandra. De är det som är så galet najs :)
Ett ord för Hanna är megasupersötsnyggsmartnaturaremattefreak ;)
Jag har haft en  f i n eftermiddag. Mycket prat blev det. Alltid skönt att snacka med någon som verkligen förstår sig på än.
Orkar inte skriva så mycket mer ikväll. Hoppas ni andra har haft en bra dag trots detta eländiga väder. Halt och snöigt. Tycker jag inte om alls. Nu får det gärna bli sommar eller ne först måste det vara en fin vår. Älskar verkligen våren när fåglarna kvittrar och det börjar slå ut på blommor och träd.
Det är inte så många som är sociala emot mig ikväll på msn. Får väl försöka sova snart kanske ;)
Godnatt på er alla (: 
Vi vill vara brutala. Det är målet med våra liv!!!! frågan är
bara om vi lyckas.


Kommentarer
Postat av: joy

<3

puss puss puss



älskar dig gumman!!

2010-01-27 @ 22:53:33
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Fränberg

Ni failar hårt på den btutalafronten ;)

2010-01-28 @ 12:28:20
Postat av: Hanna

Åh sicken asnice eftermiddag, och kära nån vilket fint ord haha. Lilla söta fröken fräken du är så gooo :) Och jooo vi är brutala om något ;)

2010-01-28 @ 13:06:52
Postat av: Clara

Joyisch: puuuuuuuusssss <3

Fränberg: haha det kan du inte mena!!!

Hanna duude: haha ja där fick jag allt till det ;) haha ja och ännu brutalare kan vi blii.

2010-01-28 @ 15:47:44
Postat av: Fränberg

haha Jag ska allt lära dig vad brutalitet är ngn gång ^^

2010-01-28 @ 19:56:25
Postat av: Anna

sv: hahah jag skulle åka iväg, annars är jag sällan uppe sååå tidigt på helgerna :P<3

2010-01-29 @ 23:32:11
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Clara

2010-01-30 @ 00:44:21
URL: http://c
Postat av: Clara

hahah nee för tjyven ;) du är gaaalen annars ju :P<3

2010-01-30 @ 00:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0