v a c k e r t

är ordet. Jag sitter nere i köket och stirrar ut igenom fönstret och njuter av det fina vädret. Det är såå otroligt vackert ute. Härom dagen så var jag ute med min ena hund Elsa och vi gick upp emot skogen. När jag kollade mig omkring så blev jag som förlamad. haha, För det var så otroligt vackert!! Tänk vad Gud har skapat :)
Han är inte dåligt kreativ han ;)
Idag ska jag bli en riktig neerd. Inte nog med att jag kollar på star wars. Jag ska förvandlas till en nerd. (Y) Liivet säger jag!!!

Ne nu måste jag springa iväg. Ha en fin dag gott folk.
kraaam
Mathilda hade en snygg bild på oss ifrån 8:an ;)

Kommentarer
Postat av: lynniea

KOLLA DITT HÅR CLARIS:O SÅ LÅNGT

2010-01-08 @ 14:06:18
URL: http://lynniea.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: javisst, snatta på du :D

2010-01-08 @ 20:52:45
Postat av: mathilda

OJOJOJ.

Vilka puddingar! HAHA =)

2010-01-17 @ 11:07:03
URL: http://tthisisreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0