thank you for saving me. .

Jag har typ inget och skriva om ikväll. Är aströött och vill bara sova, vilket jag snart ska göra. Tack gode Gud för sömn :) Det är wunderbaart att sova.
Just en sån här kväll har en massa jobbiga tankar börjat tränga sig på, känner mig lite svag och allmänt opepp.
Min bästa medicin emot sånt här är LOVSÅNG. . Bön & min bibel. 
Dagen iövrigt har varit helt ok. Har dock ont i magen & ryggen.


förlåt för ett tråkigt inlägg, men jag orkar inte skriva nåt mer ikväll. Opepp som sagt ;)
Sov nu så goott allihopa. 

I'm Yours 
So no matter what the cost
I will go for You
No matter what it takes, I'm Yours
Because You paid the price at Calvary
I give You my whole life, I'm Yours . .

Jesus har redan tagit allt på sig då han dog på korset . Amen


Kommentarer
Postat av: Rebeckaa

Ja saknar dej tokigt mkt raring,! Jag ringer dej Imorn ! Bäst för dej att du svarar dååå! svettig kram <3

2010-01-15 @ 00:27:55
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: Clara

mmmmmm beeejbe. <3<3

2010-01-15 @ 15:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0