T h e sc ri pt

Godkväll gott folk! Min dag har både vart jobbig och härlig. Blir suur på min svenska lärare. Hon är döööjobbig!
Extra cred ger jag Anton idag för han har visat sig att han inte är en torrboll utan att även han har humor.
Kvällen avslutades på bästa sätt hos kusinen min. Där blev det fiiiika och allmänt gött häng.
Har precis läst min underbara bibel och fastnade för detta. För de som inte vet så ligger matteusevangeliet i
Nya testamentet.

Matteusevangeliet. 5: 1-16
Blev väldigt uppmuntrad när jag läste det och tänkte att jag lika gärna kan dela med mig av det.

Sitter även och lyssnar på en väldigt fin sång som vi sjöng på Unite10(nyårskonferensen) jag var på över nyår.
Låten heter All consuming fire. Om ni vill höra låten så kopiera denna länken.
http://www.youtube.com/watch?v=VoPucCte0gk

Sov så gott annars så hörs vi imorgon förmodar jag :)
En stor kram till alla som känner att de skulle behöva det .

Kommentarer
Postat av: Rebeckaa

Härligt bibelord du la upp gumman, de har ja inte läst innan,. Fy galet va bibeln är bra! <3

2010-01-19 @ 23:33:37
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: joy

Ska läsa bibelordet!



Helt okej att du är hyper! :)

Gillar dig i alla din "versioner".

Jag tyckte det var svårt med längdskidor, men det var ju första gången jag testade... ;)



Puss och kram och en himla massa kärlek!!!

<3 <3 <3

2010-01-20 @ 10:37:59
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

Beckabbuuus: Bibeln är livets bok ;)



JOyisch, kul o tjöta med dig innan. Jag tycker att detta ska bli spännande och höra vad som kommer hända framöver ;) hihi

2010-01-20 @ 16:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0