sunday and no sun inside.

Jag är inte glad idag. jag mår inte bra idag. 
Fryser fortfarande, mår även illa nu.
För första gången på länge när jag kollar ut blir jag bara sämre till mådds.
Vet inte vad det är som vill trycka ner mig just nu.
Men nånting är det. Nånting som vill få mig att falla.
Men om jag faller då reser jag mig upp igen.
Alla dagar kan man inte vara som en solstråle,
och idag är en sån dag då jag verkligen inte är det.
Jag ber. . . . om en speciell sak. Men det finns inget tålamord kvar.
Jag ber Gud om tålamod och det kommer sakta men säkert. Tacksam för det!

How great is our God,
sing with me
How great is our God,
and all will see
How great
How great is our God

Ne nu ska jag iväg till Jönet. Ska försöka göra det bästa av en sån här eländiga dag.
Hoppas alla får en kanon dag :) Njut av söndagen.
kraam
dagens bild är på mina fina vänner.

Kommentarer
Postat av: Njomza poomzaa!

Krya på dig vännen! :)

2010-01-31 @ 22:38:29
URL: http://njomzzaside.blogg.se/
Postat av: Clara

Tack min kära vän :)

2010-01-31 @ 23:08:09
Postat av: joy

har du varit i jönkan!

vad gjorde du här?

puss

2010-02-02 @ 18:34:26
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0