S o f i a. tv. skridskor.

Heeellooo. Jag mår illa som en gorilla, hur mår du?! Ett tips, ät inte bara fil och flingor på en hel dag och lite godis på det. Man mår inget vidare efteråt.  Idag har det varit en soft dag. Efter skolan så träffade jag Sofia "woddy" skoog lite, sen gick jag hem för att fixa disk och gå en liten promenad med mitt lilla får Elsa. (kungspudel)
Sen drog jag till Sofia igen och vi kollade på tv och tjötade en massa. Hon är en grymt go tjej :)
Sen efter det så vandrade jag vidare för att möta upp ett härligt gäng som skulle åka skridskor. F i n kväll.

Glömde att skriva igår, var iaf hos Lynniea phäääm. Har saknat denna tös något oerhört! Vi åt en massa onyttigt och töntade oss rejält. (Y) Det är hon som lagt upp den senaste videon på mig. Visste inte om detta men jag kan väl bjuda på den ;) haha försöker göra en cover. Men lyckas inte så värst bra!!! haha
Ne nu ska jag nana. Sleep well duuudes (;

Sofia är på G!

Lynnieeaaa.


Kommentarer
Postat av: Sara

Min fina studentbild på lilla Fiia:D

2010-01-26 @ 22:31:17
Postat av: Clara

Hon är scteekheet ;)

2010-01-26 @ 22:36:23
Postat av: joy

jag har sagt AWESOME ett tag nu..



miss you too honey

2010-01-27 @ 00:34:53
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

Det har jag då inte höört ;) vem har smittat dig med detta ord nu då? ;)

2010-01-27 @ 00:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0