pojkband = underskattat?

God sen kväll. Här ligger jag i min sköna säng och lyssnar på en massa gamla Backstreet boys låtar.
Tänker tillbaka på den gamla goa tiden när man var helt döökär i Nick Carter och hade stora posters upptejpade på väggarna. Så killar som bara säger hela tiden, usch, de är bögar.. blablabla. tyyst på er!!  Detta gäller inte bara backstreet boys utan också i stort sätt alla pojkband som alla tjejer tycker om och är helt nerkärade i den sötaste lilla blonda killen ;) Aja nog om detta. Jag har haft en kanonkväll tillsammans med goda vänner. V ä r t !
Och nu är jag slut i både huvud och kropp. har nämligen åkt pulka och käkat en massa gott & onyttigt. Liivet säger jag bara. 
Nu ska jag soooova. Godnaaattt. 

Meine beckabuus. Miss henne very mycket.


Kommentarer
Postat av: anna

hahah snygg kan du va själv :)<3

2010-01-24 @ 13:20:00
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: joy

Haha.. Ja, den där pojkbandstiden.. hehe..

Söta är de!

2010-01-24 @ 16:14:20
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Rebeckaa

I miss you tooth honey! Idag har jag inte kunnat speaka to you för ja har råååååläst engelskabok och är fortfarande inte klar :( de suger balle,. men vi får höras idagarna iaf <333

2010-01-24 @ 20:56:31
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: Clara

Ja beckabuussnus, jag låg och lipade heeela kvällen bara föör det :( hahah neeejdå ;) Ja hade helt ärligt glömt bort det, Men vi får tjöta snart :) <3

2010-01-25 @ 16:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0