Önskar.

Bara att vissa människor kunde våga ta tummen ur..
 
Idag är det lördag och på dagens schema står städning och waypoint. Men först ska jag ta en varm dusch och försöka njuta lite av livet. Ibland måste man stanna upp i livet och bara tänka lite. För sånt hinns knappt med annars. Jag är seg idag. Vill egentligen bara ligga i sängen och sova bort hela dagen. 
Fredagen var mysig. Det blev film (underworld) i kyrkan. Väldigt mysigt var det. 
Nu måste jag sätta igång att städa. Vi hörs lite senare.
kram 
Förövrigt så saknar jag denna tös oerhört
mycket..


Saknar min systeryster Joyisch. .


Kommentarer
Postat av: Beckabuuus

Ja saknar dej också kvinna ! Förlåt att jag inte ringt, men ja ringer dej om typ 20 min då min söndas schteeek har blivit uppäten ;) PUSS åh KRAM på dej <3

2010-01-17 @ 14:19:43
Postat av: Clara

Tack underbara du att du ringde . <3

2010-01-17 @ 21:54:49
Postat av: joy

=)

saknar dig med min fina!!

2010-01-18 @ 13:16:34
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0