Emmasplace .

Godafton gott folk :) Har inte skrivit här på några dagar men har inte orkat och har nästan glömt bort att jag har en blogg. Visst det är inte så värst många som läser den men TACK till alla ni som faktikst läser
(vilket inte är så många.) Jag bor ju i en låten håla djupt inne i smålandsskogarna och det händer inte värst mycket här, finns inga heta dansklubbar som Collage, aa du vet nog var det är om du läser vår allas kära http://kenzas.se/ . Jag gillar hennes blogg. 

Idag har vi haft studiedag iallafall. Så jag låg och drog mig i sängen till ca 13.00 för att sen dra ner till kinarestaurangen och käka med nåra polare. Sen blev det pulkaåkning och Herren på täppan!!!
och nu värker alla delar på hela min kropp! Jag har såå ont i ryggen men ännu värre är att jag har belastat mina knän alldeles för mycket idag. Och som några kanske inte vet så har jag en skada i mitt vänstra knä sen jag åkte skidor för ett antal årsen. Om jag bara belasta mitt knä lite för mycket så gör det fruktansvärt ont.  Jag mår annars bra :) Synd och klaga faktiskt.
Nu ska jag försöka sova lite så att jag orkar gå upp imorgon. hade nämligen tänkt att gå en promenad innan lunch. Så godnaattt ni vackra (:
bleeessssss
saknar en brutal kvinna . Hon är f i n .

Hos kvinnan till höger hängde vi hos ikväll. Det var v ä r t.



Kommentarer
Postat av: linnea

HHAHAHA SER UT SOM OM DU STÅR O PREDIKA

2010-01-30 @ 11:03:25
URL: http://lynniea.blogg.se/
Postat av: Clara

haha ;) men det gör jag juuu

2010-01-31 @ 01:20:54
Postat av: joy

pulkaåkning är grymt farligt! ;)



lovely bilder!

2010-02-02 @ 18:33:03
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0