Naatttt är det.

Klockan är lite över två och inte förrän nu börjar jag bli lite trött, har haft några stycken som hållt mig i liv denna natt. Men ack vad det är trevligt att tjöta med folk såhär på nätterna. Då man inte har lust att sova.
Imorgon ska jag upp ca halv 8 så lite sovmorgon får jag allt :)
Nu ska jag nog försöka sova lite grann, det blir nog dock inga större problem. Lär nog däcka så fort jag sluter mina ögon. Då säger jag tack och adjö för idag. Imorgon väntas en helt ny dag (: Hoppas på en härlig dag med mycket skratt och glädje.

och fortfarade så anropar jag Linnea Pham. Behöver din hjälp :P
Godnatt på er alla!!! :) kraam

Kommentarer
Postat av: joy

Finaste Clara!

Ska försöka komma ihåg att be för din sömn, och att du ska få frid!



puss

2010-01-21 @ 16:31:45
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

Min sömn har blivit så mycket bättre, igår var ett undagtag för att jag snackade med trevliga personer :P Och ville inte gå o lägga mig då.. haha

2010-01-21 @ 19:12:08
Postat av: joy

haha..oki..

jo, man får ha undantag...

puss

2010-01-22 @ 00:21:50
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0