Lite olika minnen . .

Soft dag/kväll. Mår helt ok! Är sjukt trött. Här kommer det lite blandade bilder från ca 1-5 år tillbaka.

Vi skulle lira i lovsångsteamet i Skillingaryd. Kan det varit 2007?

Uppstartshelg i Varberg. Vääärd  helg!

En bowling kväll med t h e gang.

Min underbara kusin och en heldag i Göteborg.

JG i Anderstorp. Här med Benny! 

Sommaren 2005. Jag & Matilda passade på att hänga lite med
Delirious pajkarna ;)


En mysig dag i Bankeryd med hela familjen. Här med Pappa.

Tre dagar med mina favoriter.

Wedding :) Summer 2008.

Uppstartshelg.

Min fina vän Ida. Det blev lite häng i stockholmiiaaa i Januari 2008.

Israel 2007.  WOW säger jag bara.


På väg hem eller till Vision i Värnamo 2007.

Ibland klädde vi ut oss.

Israel 2007. Här med två fina stockholmsbrudar.

80-tals partaaaj!

Vi avslutar med ett kort ifrån sommarn 2009. Har precis tagit
ett morgondopp och jag har väldigt vita ben.  Bilden är ifrån Nyhem.



Nu ska jag nog försöka få mig lite sömn. Ha det kiing så hörs vi imorgon.
Godnatt alla ni underbara där ute.
kraaam


Kommentarer
Postat av: Anna

härliga bilder :D

2010-01-23 @ 11:16:48
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Hanna

Meh, fröken Clara du är så tooooksnygg, hela himla tiden!!! :O

2010-01-23 @ 18:57:30
URL: http://viva4ever.blogg.se/
Postat av: joy

Du är så vacker Clara!

2010-01-23 @ 19:31:32
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

Anna: taack. ska rota fram lite mer tänkte ja :P

Hanna duude: haha, ska du sääga ;)

JOyisch: Du är vacker min fina sister..

2010-01-23 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0