jag ser det snöar. .

Det snöar verkligen sjukt mycket. Jag är inte så jätteförtjust i det. Skulle gå till en pulkabacke innan för att åka pulka med mina vänner. Galet vad mycket snö det var. usch usch! Aja, man får vara glad så länge det varar iaf.
Efter en stund blev vi trötta och drog hem till Emelie. Där blev det varm o'boy. (Y)
Jag har inte så mycket och skriva om nu. .
 
Jag kan bara säga att UNITE10 gav mig såå oerhört mycket. Jag har länge bett om att jag verkligen ska få bli berörd av Gud. Liksom att Gud ska använda den som talar. Det var på ett morgonmöte. Jag satt som fastklistrad i bänken. Predikan handlade om att man skulle leva i GINOSKO - Ett grekiskt ord för den djupaste relation två människor kan ha. I detta fallet menade man Jesus. Att ha en nära relation med honom. Vissa kanske tycker det låter helkonstigt. Ni kanske inte tror att man kan ha en relation till en Gud. Men ack ack. då har ni fel ;) För det är jag övertygad om att man kan ha. De senaste dagarna har jag verkligen fått mina ögon öppnande. Jag har varit så blind innan. För allt verkligen. Jag har inte sett vad Gud gör i mitt liv. Jag har inte låtit honom få leda mig.
Detta året 2010 ska bli ett fantastiskt år. Vill verkligen göra nåt vettigt detta året.
Jag vet att det kommer att komma kämpiga stunder. Jag kommer falla men då reeeser jag mig UPP igen.
Nu ska jag inte skriva så mycket mer. Hoppas alla få en fantastisk kväll.
EN STOR KRAAAM TILL ER ALLA!! :D
Det var paartty på Unite vill jag lova ;)

Kommentarer
Postat av: joy

AMEN! <3

2010-01-05 @ 19:22:16
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

AMEEEEN!

2010-01-08 @ 00:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0