ibland får man bjuda lite. .

Har inte orkat skriva här på nåndag. Har dessutom ändå inte haft något att skriva om. Jag har hängt med snygg malin hela dagen idag. Det har vart riktigt naajs. Vi bakade nog den bästa kladdkakan idag. Sjuukt god blev den.
Sen var vi ute på en lång promenad med mina hundar. Lite senare åkte vi hem till malin en stund. När jag sedan kom hem så tog jag på mig mina mysigaste kläder, gjorde lite grönsaksdipp och popcorn för och sen blev det Star wars. Det är fiiint alltså.  Nu ska jag inte babbla en massa utan jag tänkte lägga ut lite bilder.
OBS! Varning för känsliga tittare ;) Det blir nog både lite seriösa bilder och en del oseriösa, om det är okej för dig?! :P 
Kvällsgympa.


Mittbena och mustache är aldrig feeel.


Det blev en liten seriös bild på Malin & jag iaf.

Hövding har man vart en gång i tiden.

Ooj.......

Philip poooosar.

Maliin är snygg.

Min kära kusin Amanda och nån annan knäpp tjej.


Fler bilder kanske kommer nån dag. Nu är jag megatröött. Så godnatt på er :)
Glöm inte bort att Jesus älskar dig!!!
kraaam


Kommentarer
Postat av: Fränberg

Hahahha hitler bilden xD

2010-01-14 @ 09:10:58
Postat av: joy

tack för bilderna gumman!! <3

2010-01-14 @ 09:30:49
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Asså Clara, den bilden på dig med mustsch är ju helt sjukt rolig! ;)

2010-01-14 @ 15:03:29
Postat av: Clara

Fränberg: Meeen visst är den snyyggg?!?!

Joysan: Haha varsågoood.

Emelie: haha, den är fiiin den ;)

2010-01-14 @ 17:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0