förstadagenvarheltok.

Första dagen i skolan efter några veckors jullov, som gott och väl kunnat vara några veckor till. Men förr eller senare så ska man tillbaka till verkligheten. Ligger i min underbara säng och lyssnar på gamla Eurovision låtar.
hahah, det är liivet! Jag är glad och tacksam just nu. Känner en sån trygghet liksom.
Fantastisk känsla :)
Det var längesen jag körde en dagens ;) Så här kommer det. haha

DAGENS HISS: Lätt, att träffa alla mina fina klasskompisar. Åh vad jag tycker om er allihopa :)
DAGENS DISS: Jag kommer faktiskt inte på något.. Är det inte fantastiskt?!?!? haha
Nu ska jag fortsätta lyssna på gamla låtar ;) 
Jo en sak till.. JAG ANROPAR LYNNIEA PHAAM!! Behöver din hjälp. Om du ser detta så hör av dig antingen här, eller nån annanstans :P
Godnaaattt . Peace out (Y)
Detta är min polare. Säg heej till Mr. Ipren själv :P
Mina ögon är inte riktigt som dom ska heller. Ajdå.


Försöker se lite brutal ut!!!! Ser ni det eller?!!?! hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0