Då var lovet snart slut. . .

Usch! jag börjar att få lite ångest inför skolan som börjar imon. Jag tycker det ska bli jättekul och träffa alla klasskompisar igen men jag har ett matteprov som väntar. åååhhhh säger jag bara. Inte kuuul alls.

Igår kväll var jag i Värnamo på JGs-julfest. Det var en mycket bra kväll. Härlig gemenskap, härligt möte.
Tänkte på en sak när de i lovsångstemet sjöng en hillsong låt som heter Yahweh! Fantastisk fin låt verkligen.
Amanda Lindahl heter tjejen som sjöng solo och hon har en sån otrolig röst. Verkligen såå otroligt fin!
Tänk vilken gåva hon har fått av Gud. Att använda sin röst till att ära & tillbe Gud. .
Gud har givit oss alla olika gåvor som han vill att vi ska använda.. Det är verkligen häftigt!!
Ne nu ska jag gå ut en sväng med min underbara vän My.
Vi hörs kanske lite senare :)
Kraam
Sjukt tacksam för mina fina vänner. . <3



Kommentarer
Postat av: joy

julfest nu?

2010-01-10 @ 17:54:57
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

haha aa, lite såhär efteråt ja ;)

2010-01-10 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0