cold outside. cold inside.

Heelloooo. Haft en fin dag. Var först ute en promenad med Lotta i det underbara vädret, Sen lagade jag mat med mina flickor., blev huuuur mätt som helst. Kändes faktiskt som att hela magen skulle spricka.
Åkte till Unity live i hillerstorp på möte framåt kvällen. Det var bra! Gud är stor :)
Nu mår jag inte alls bra. Fryser och har ont lite överallt och känner mig lite tom. Men det blir bättre :) Det vet jag. har nog förmodligen lite ångest för veckan som kommer bara. 
Ska lägga mig nu och läsa min bibel, det känns alltid så mycket bättre då. Så godnatt på er alla.
Glöm inte bort att ni är såå sjukligt värdefulla :)

/trö[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0