A V A tar.

Idag har jag sjungt i kyrkan. Det gick väl helt ok. 
Sen har jag och några polare vart på bio och kollat på AVATAR! man har ju hört så galet mycket om denna film.
I början fattade jag inte mycket av den och tyckte det var alldeles för mycket datagjort. Men sen så kom jag på att det var riktigt naajs ändå. Så otroligt fint gjord. Skulle nog allt vilja bo på en sån planet, som Pandora ;)
Efter bion drog vi till Mathilda den rara och hängde lite. Men vi blev allt för trötta så vi drog vidare hem till mig. Det blev glögg & pepparkakor.
Efter ett tag så hör My att det knackar på fönstret. My säger förskräckt. - är det någon utanför fönstret?
Jag kollar efter och då ser jag nåt som rör sig utanför fönstret :O Jag får nog hjärtetillstånd. :O haha, vi bara springer in till Tv-rummet och alla var livrädda. Sen knackar det IGEN. Men på ett annat fönster som är ännu närmre oss. Modig som Marcus är så kollar han ut. OCH vilka står inte däär och garvaar åt oss om inte Amanda, Malin & Mathilda. Era AS säger jag bara. blev så äckligt rädd. haha.
Ne nu ska jag nog alldeles strax kojsa. Ska nämligen upp och laga mat imorgon. Och mamma & pappa lär inte bli så glada när de kommer hem och det inte finns någon mat på bordet.. haha.
Godnaatt alla underbara människor där ute!!!!!!
<3 kraam
Avatar. (Y)


Kommentarer
Postat av: remember me!`?

datagjort? seriöst vad är det för fel på folk nuförtiden?

det heter DATORANIMERAT och ja, det är en mycket stor skillnad på de 2

2010-01-07 @ 05:19:03
Postat av: Clara

hahha, asså nu är det såhär att jag inte är så värst insatt i sånt. Så ursäkta mig om jag inte visste.

Vem är det förresten?

2010-01-07 @ 11:55:51
Postat av: joy

Haha..

Det är jobbigt att bli skrämd...

Jag älskar Avatar.

Vill vara 3 meter lång, blå och ha svans!!

2010-01-07 @ 15:47:07
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

haha aa usch. Det var heemskt ;)

Den är verkligen speciell. haha, jaa meeed. Galet va najs.<3

2010-01-08 @ 00:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0