What am I suppose to do?

Skrivit på min förbaskade historia uppsats hela dagen. Riktigt segt! Blev klar framåt 8-tiden. Då gick Mathilda och jag på en liten promenad. Det var skönt och röra på sig lite efter att suttit och strirrat in i en data hela dagen. 
Snart somnar jag in till mitt alldeles egna "plåster" The Script. Många av deras texter känner man verkligen igen sig i. Då blir de så sjukt mycket mer berörande. Nu hade jag tänkt att försöka sova och hoppas på en bra morgondag!
Ibland undrar jag när jag blir hel :/ För det är jag inte just nu. Det är en sån enorm tomhet just nu.
Aja godnatt på er alla! :)   k   r   a    m
En gammal bild på mig och Mathilda.


Kommentarer
Postat av: Rebeckaaaa

Gumman hör av dig så fort du behöver prata, ja e bara ett samtal ifrån dig ! <3 du är bäst, de vet du!

2010-03-01 @ 14:08:24
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: joy

du kommer bli hel iaf. hoppas du känner att det blir snart!



puss

2010-03-01 @ 19:50:09
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

Beckabuus. Jag ringer nåndaag. Ska du till Lidhult på lördag förresten? <3

Joyisch. Aah snart så blir jag väl det. puss på dig.

2010-03-01 @ 21:12:20
Postat av: Petter

Så dumt att jag inte loggade in på msn lite tidigare i natt.. Då kunde du ju kanske fått hjälp med både det ena och det andra. Det blir nog bra ska du se! :)

2010-03-01 @ 23:22:48
URL: http://najadus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0