Över snart....

Ojoj, nu var det typ 5 dagar sen jag skrev här sist. Har verkligen inte orkat skriva.....som vanligt!
Har nog hunnit med ganska mycket sen jag skrev sist för om jag minns rätt så var jag väldigt sur sist jag skrev. haha, vilket jag varit den senaste tiden ;) Har i vilket fall varit på FOTÖ denna helg och det har varit underbart :) Älskar den lilla fina ön! Vi hann med en del, bla en mysig julfest där de underbara grabbarna visade sin dansbandssida ;) Mycket intressant. haha.  Snart är det Jullov också! Det ska bli sååååå gaaaaleeeet skönt :) Som jag har längtat. Ikväll har jag varit på en julfest med våran kristna skolgrupp på skolan. Mysigt värre. Nu tror jag inte jag ska skriva mer för då orkar ni väl aldrig läsa ;)  Aja sov goottt nu :) / C

Har inte tagit några bilder alls på länge så det får bli en sommarbild ;)
Saknar ju den så otroligt mycket.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja våran gick bra :)

Men de sista framträdandena så hehe ja vi började skratta jättemkt på calles färg hehe för det hände så mkt :P

telefonen började ringa när vi gick, sen kom en in genom dörren så det plingade och en sprang runt och tog kort hahaha :D Var väl för vi gått upp så tidigt med ;)En nös på varje uppträdande med hehe Det blev lite misslyckad där men vi hade iaf kul :D Man börjar skratta bara man tänker på de heheh Det gick knappt att sjunga :P

2010-12-22 @ 17:32:21
URL: http://angelasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0