länge sen.

Aaah, det kan man säga att det var sen jag skrev här sist. Har gått in på bloggen och tänkt att nu ska jag skriva något men har inte haft något att skriva om så det har inte blivit något med det. Men nu har det ju hunnit med att vara lucia och allt. Så i måndags steg jag upp vid 5 och så åkte vi till Gislaved för att först lussa på kommunhuset och sedan för skolan. Mysigt som vanligt! Sen har det nog inte hänt så mycket. Längtar till helgen då jag få åka till Fotö igen :) Ska bli underbart! Hur mår ni där ute i dessa juletider?..
(ni få som läser denna tråkiga blogg) haha. Känner ni som jag sig lite stressad inför jul med allt som ska fixas.
Nu ska jag inte skriva så mycket mer här. För då orkar ni väl aldrig läsa, eller det gör ni nog inte iallafall.
Godnatt på er! /C

Amanda och jag på lucia.

Vår kära lilla Örjan med fina flickor.

Får ju inte glömma livets brud, Miranda. Diggar henne .

Kommentarer
Postat av: Theresia

Hjälp vad fint hon har stickat!

2010-12-14 @ 23:58:06
Postat av: Clara

Jaa det blir verkligen jättefint :D

2010-12-15 @ 16:20:09
Postat av: Angelica

Så kul med lucia :) jag var inte där så såg inte de för gick ju själv lucia :) gick det bra :P?

Jag har börjat läsa din blogg nu :)

2010-12-16 @ 20:03:04
URL: http://angelasvensson.blogg.se/
Postat av: Viktor

Livets brud.

2011-01-12 @ 21:53:17
URL: http://viktorwestin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0