Julmys hos Emma.

Vaknade upp imorse med en sån fruktansvärd värk i magen så det blev ingen skola idag. Missade de tre sista skolavslutningarna vi skulle ha. Sjukt surt verkligen!
Lite senare gick jag till Emma för att ha lite knytkalas. Vi kollade på Sunes jul också. Man får en sån härlig julstämning. Igår var vi med klassen i Stackebo. Det var väldigt mysigt. Nästan hela klassen var samlade för att bara ha det allmänt gött o mysa. Mycket lyckat! Ne nu ska jag lyssna på lite härlig musik innan jag somnar.
Take care / C

Emma och jag. Här på promenad härom veckan i ca -18 grader.
 haha, snygg mössa har jag också ;)

Suddig bild från igår på Stackebo. Njomza, Solange och Linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0