Nollning. Inspark.

God sen kväll! Kom hem för en stund sen efter att ha varit på insparken. Riktigt kul har mina klasskamrater och jag haft! Dansat rumpan av oss. haha! Tidigare idag har det även varit nollning för de nya ettorna. Jag blev visst också indragen i detta :O Ettorna ville hämnas lite på tvåorna av någon konstig anledning när det inte ens var vi som hade hand om nollningen ;)! Så jag fick ett ägg knäckt i huvudet och stank allt möjligt som tex fisk, kaffe och en massa mer skit! Bläää säger jag!  Ska kila så vi hörs imorgon :) kram på er!
'


Här står ettorna på rad. haha

Det var inte fräscht kan jag lova! Men galet roligt ;)

En sur Clara efter att fått ett ägg knäckt i håret :O haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0