Musik.....

kan få än på lite bättre humör när man har varit allmänt deppig, sur, arg och irriterad en hel dag.... och när man inte ens har något att tjura över är det nästan som värst. Min dag har varit sån. Varit överkänslig. Sprungit in till mina föräldrars rum och gråtit av mig lite då och då......för ingenting! Det är skumt! Tycker synd om mannen som jag en dag kommer att gifta mig med!  En låt som faktikst har piggat upp mig är denna :) Jaja nu ska jag sluta klaga....för idag iaf. Ciaaao
Ellie Goulding – The Writer 




Kommentarer
Postat av: Petter

Det är nog fler som tycker synd om honom.. :P Äsch, det är bara så ibland och sen går det över. :)

2010-08-08 @ 15:11:12
URL: http://najadus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0