Hurra för matematik!

Kanske var lite ironisk där ;) Men i eftermiddag har jag jobbat hårt med matten. Jobbade i mer än 2 timmar med den tråkiga skiten. haha! Men det var det värt för nu har jag äntligen fattat ekvationer! Jag har aldrig förstått mig på det under hela detta år men nu helt plötsligt fattar jag! Wow säger jag bara! Kvällen har varit najs. Charlotte och jag cyklade till Amanda för att fika en massa :) Det var så galet gott! Älskar allt som är onyttigt.. 
Saknar förövrigt en väldigt fin pojk just nu!  Nu  ska jag kila lite. C'ya sooooon!

Hos Amanda.

två sjukt coola brudar.

Kommentarer
Postat av: Petter

I så fall: Grattis till den nya kunskapen! ^^

2010-08-24 @ 23:25:09
URL: http://najadus.blogg.se/
Postat av: Clara

Taack du Petter ;)

2010-08-25 @ 00:36:44
Postat av: Samuel

Saknar mitt lilla mattegeni!!! :P

2010-08-25 @ 17:02:45
Postat av: Clara

åååh min pajk har kommenterat :D :D Så glad tjejen bliiir :)

2010-08-25 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0