Har börjat......

att få ont i halsen och snart kommer förkylningen ;) Men det är inte så farligt! Är ju på gott humör så vad gör en förkylning och lite halsont då?!. haha! Idag har det varit en soft dag. Sista dagen på sommarskolan och sen har jag varit och ätit med mina underbara tjejer. Nu sitter man hemma i sin säng och lyssnar på gamla godingar som Backstreet Boys och Westlife! Blir lite löjligt flickig nu. Men pojkband som de är ju underskattade! haha
Nu känner jag att mamma har lagat något väldigt gott där nere.  Vi hörs kanske lite senare! kraam

Skåphäng är värt!

några av mina knasiga tjejer.


Kommentarer
Postat av: Oliver

jaha det var den vagnen som lät när man pratade med er ;)

2010-08-23 @ 20:06:23
Postat av: Clara

hahah, aaa det var den vagnen ;)

2010-08-23 @ 20:24:45
Postat av: anna

sv: haha visst var vi :P

javisst, snatta på du :)

2010-08-24 @ 06:28:35
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0