Svimmandet på ica.

Good kväll! Den senaste timmen har varit lite annorlunda om man säger så! Det hela börjar med att jag ska gå in på ica för att köpa godis. Har haft värk i magen hela dagen och när ja är inne på ica så gör det väldigt ont men jag försöker tänka bort smärtan. Men när jag står där och tar godis så blir det bara svart för ögonen. Vaknar att jag ligger på golvet och godispåsen ligger typ 2 meter längre bort. Ställer mig upp snabbt (vilket man inte ska göra) så börjar jag gå och då svartnar det igen. Säger till en kvinna som jag ser och hon ber mig att sätta sig ner. Efter en stund kommer en som jobbar där och jag följer med och får sätta mig inne på deras kontor. Sen kommer Malin och Mathilda och de tycker jag ser väldigt blek ut ;) haha, så jag lägger mig på golvet med benen emot en vägg. Efter en stund kommer mamma och hämtar mig. haha! En väldigt knasig grej! Men nu mår jag mycket bättre. 

Sen kan jag ju säga att jag saknar Samuel en vääääldans massa idag och längtar till fredag då vi ses! Wiiihoo!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0