FRIIIIZOOON!

Goood kväll! Det var ett tagsen sist. Har varit på Frizon som ligger rätt nära Örebro. För er som inte vet vad detta är så kan jag säga att det är en kristen festival med en massa bra band, gött häng och möten :) Det var en väldans mycket folk där. Jag bodde med de goa fotöborna :) Det var kalas! Fast ibland kunde killarna spåra ut i sina samtal ;) haha. För övrigt så är jag nog den lyckligaste tjejen på jorden just nu :) Så ni bara vet. Nu ska jag snart sova. Upp tidigt imorgon! Vi hörs imorgon :) kraaam på er!

tog knappt några bilder men här är öborpajkarna ;)

Kalkbrottet.

Samuel :) och Griffen!

Kommentarer
Postat av: Petter

Så underbart! ^^

2010-08-16 @ 20:44:30
URL: http://najadus.blogg.se/
Postat av: bekkiiibus

hahaha ja döör ! va söta dom är!

2010-08-16 @ 23:03:46
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: Clara

hahah ;) jaa erkänn sikka gulliga pajkar.

2010-08-17 @ 03:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0