Yrar omkring som en höna.

Idag ha jag yrat omkring känns det som. Hade matteprov och det gick åt skogen.........som vanligt. Sen skulle vi öva tills imorgon då vår klass ska underhålla lite i oasen. Första gången vi övade och typ sista innan vi lirar imorgon. Inte okej!!!! För jag är fortfarande osäker på låten. Har en obehaglig känsla i magen över detta. Jag har ingen koll just nu på mitt liv. haha, vet inte om jag har en massa skolgrejer jag borde göra.. Yrar omkring som en höna gör jag ;) Snart ska jag iaf gå på en promenad med Mathilda. Härligt värre!!  Vi hörs lite senare antar jag.


Kommentarer
Postat av: IDAAAAN

Du sjöng lika bra som alltid:D<3

2010-04-30 @ 16:24:06
Postat av: Clara

åh tack. <3

2010-05-01 @ 03:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0