talk you down

Ligger och lyssnar på bra musik! Det är najs alltså :) Är sjukt trött, vill sova men kan inte. Har ni någongång kännt att ni är riktigt trötta på er själva. Just precis så känner jag nu. Är trött på mig själv för att jag bara klagar, trycker ner mig själv alldeles för lätt, allmänt lat och oansvarig och bara känner sig ivägen för människor runt omkring mig. haha, nu blev detta ännu ett klagande inlägg. Men ibland blir jag så sjukt sur på mig själv för att jag beter mig såhär. Nog om detta nu. Dagen har vart soft. Åt en halv KLADDKAKA idag. Är fortfarande mätt. Sjukt äcklad var jag efteråt. Kom på att att jag är dålig på att lägga upp nya fräscha bilder här, det blir oftast lite äldre bilder. En massa gamla minnen och det kommer även ikväll också..  Nu orkar jag inte skriva något mer ikväll. Vi hörs imorgon :) pusshej!

Check out våra snygga magar ;)

Shalom.





Alla dessa underbara tjejkvällar.

Brrrrrrr, kallt var det!

Shalom 08.

hahaha, snyggingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0