Sweeet home Smålandsstenar.

Nu är jag hemma i min lilla håla igen efter en mycket trevlig helg i Göteborg. Åkte tåg från Hestra igår och när jag kom dit så jobbade flickebarnet som jag skulle hänga med. Som tur var så var en cooool snubbe såkallad Tommy Tacacho i Götet och hade praktik. Promenerade dit. Fick hjälpa till lite med maten. Gjorde nog dock inte så mycket nytta men trevligt vare. Becka och Pokke kom lite senare och hämtade mig, sen bar det av till Tjörn. Det blev lite grillande och häng. Idag jobbade flickebarnet igen så fick strosa omkring själv på stan, tröttnade dock på det efter några timmar och då promenerade jag bort till Tommy och hans mates igen. Det var soft!
Nu har jag iaf rätt nyss kommit hem... Kan andas friiiisk luft igen juuuu :P  Borde sätta igång med lite skolarbeten  men det är knappt att jag orkar det. Annars hörs vi imorgon :) Sleeep weelll duuudes.

Beckabus.

Pokke.

En martin och en clara.

Denna pojk avsatte lite av sin dyrbara tid för att umgås med mig. Han är braaaa! :)

Supermysiga är dessa fina tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0