Promenad med två flickor.

Hejsansvejsan på er :) Hoppas att allt är bra med er. Jag borde ha räknat en massa matte idag men ehm det glömde jag typ bort ;) Har iaf varit ute och rört på mig i ca 2 timmar. Det blev en lång och härlig promenad med My och Mathilda. Wuuunderbaar! Mina tankar är fortfarande lite eländiga idag men det går över snart :) Jag försöker verkligen att inte tänka på just detta som jag tänker på. Är nämligen rädd att jag har förmågan av att sabba rätt mycket då. Så booort booort dumma tankar :P Annars är jag på strålande humör, dock lite fööör lat i skolan. Inte okej!!!! Nu ska jag inte gnälla mer. 
Sitter och peppar upp mig med dirty/disco muuusiiic ;) Egentligen sjukt kasst men ändå inte. haha
Nu ska jag inte tjöta mer. Vi höööörs snart igen. pusshej!

Här kommer lite bilder från min fina högstadietid ;)

Mathilda vann nog i tävlingen om vem som blev årets cyklist ;)

Sara är så evil, mathilda är hmm nåt, jag är visst en ängel.

Beställde en familjepizza en gång.

Ett fett stort fiasko kanske stämde in rätt bra på oss ;) haha

Spexet var iaf sjukt kul :)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0