mirror.

God eftermiddag folk :) Gjorde mitt svenskatal idag, puuuh. Så galet gött att ha det gjort nu. Jag har verkligen lust att bara skriva av mig nu men det lär inte bli så mycket med det.. Det flödar omkring en massa tankar i huvudet på mig som får mig att tänka en massa och sen kommer jag inte fram till nåt vettigt och då blir jag bara allmänt depp. Hatar att vara depp när jag inte ens har nåt att deppa över :O Blääää för knasiga tankar i mitt lilla huvud ;) Annars har dagen vart helt ok! Den har gått väldigt fort. Nu ska jag väl börja med lite tråkigt skolarbete..
Har även lovat en viss Martin Karlsson att jag skulle skriva ett helt inlägg om honom. HAHA! aja, får göra det lite senare isåfall.  Vi hörs senare.

Gillar er.

Kolla så brutaaala vi ääär!!


Kommentarer
Postat av: frugis

ni är så bra, gaaash vad vi går i världens bästa klass! <3

2010-04-26 @ 17:14:01
URL: http://njomzzaside.blogg.se/
Postat av: Clara

Det kan man verkligen säga att vi har :) looove it!

2010-04-26 @ 18:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0