hej magsjuka mig.

Godkväll! Här ligger jag i min säng och har legat här hela dagen. Inte kunnat äta något alls, bara druckit lite cola. Det började inatt. Satt uppe och snackade med en pojk på msn och började då känna mig illamående. Tänkte att det går nog över när jag somnar men det gick inte somna så till slut gick jag till toaletten och allt bara vällde ur mig. Kan inte räkna hur många gånger jag varit uppe inatt. Såhär höll det på sen kl 4 inatt till klockan 11 imorse.
Har inte vart uppe idag, min kropp är matt och febern går upp och ner hela tiden. En riktig mardrömsnatt!!!!
Lär nog att bli att ligga här hela kvällen. Ha det så bra alla ni friska där ute och även dom som är sjuuuka ;) Krya på er. pusshej!

Igår innan vi drog till Hagshult. Mådde prima ballerina då.


Mathilda och Amanda i Hagshult.

hahahah en sjuk tjej.

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG MED CLARA :O

2010-04-11 @ 18:51:40
Postat av: frugan

Krya Clara! :)

2010-04-11 @ 20:31:50
URL: http://njomzzaside.blogg.se/
Postat av: Frugis

taack frugan :) <3

2010-04-11 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0