Gud är kärlek.

Heeeeeeeeeeej allihopa! Har ni saknat mig? ;) haha. Jag har haft det helt underbart i Husqvarna. Det var verkligen så otroligt givande. Träffade underbara människor, gick på helt fantastiska möten där man blev berörd gång på gång av våran grymma fader i himlen. Awesome!!
Jag ser fram emot denna kväll då Hanna, David och Jonatan kommer hit :) Ska bli så kul att träffa dom!
Nu måste jag kila, ska hänga med mamsen ner och handla sen blir det nog en promenad. Vi hörs lite senare. pusshej!

Det blev att ta bussen upp med kusinen min.

På påskafton hade vi underbart väder.

Påskvandring till Husqvarna centrum. Mäktigt!

Outreach.

Drama. 


Kommentarer
Postat av: joy

härligt att höra att du haft det bra, synd att inte jag var nere så jag kunde träffat dig, får bli en annan gång!

2010-04-06 @ 15:26:52
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

du är aldrig hemma.. snyyyyyyft !<3

2010-04-06 @ 16:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0