fina människor.

heejhåå! Allt bra med er? Med mig är det bra, har dock ont i magen. Denna dag har varit bra fast har varit lite trött. Somande ca halv 7 imorse. Så går det när man tjötar med trevliga människor och inte vill sluta prata. haha. I eftermiddags åkte Malin, Amanda och jag till Miranda i Gislaved för att hänga med några av våra underbara klasskompisar. Vi köpte en maaassa godis och satt ute i det fina vädret och njöt av livet, sen skulle vi kolla på film men det var inte jag, Njomza och Miranda så sugna på så vi gick en promenad :) Asgött med sådana fina människor alltså :)
Så otroligt tacksam! Thank God :)
Nu ska jag lyssna på lite fin musik, med andra ord Leeland! Vi hörs imorgon. puusss
Miranda, Solange, Frugan, Oscar och Hanna.

Mina snygga vänner.



Frugan och jag.

Hela gänget.

Kommentarer
Postat av: Petter

Converseklubbens årsmöte? :P Fin du var i håret förresten!

2010-04-08 @ 15:53:40
URL: http://najadus.blogg.se/
Postat av: frugiis

Dagan va super bra och ni är så bra!! :D:D

2010-04-08 @ 18:50:20
URL: http://njomzzaside.blogg.se/
Postat av: Clara

Frugis: tack för allt samtal :) du är sååå bra! <3

Petter: haha aa det kan man verkligen säga att det var :P hha, jasså? taack!

2010-04-09 @ 01:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0