en bra söndag.

Goood sen söndagkväll!! Ska alldeles strax försöka sova men det lär inte bli så lätt. Somna en gång vid 9-tiden men sen när jag vakna vid 10 eller nåt var jag svinpigg. Typiskt ;)  Sen gick jag inte och la mig förrän klockan halv 7 imorse. Galet säger jag! Men så blir det om man sitter och pratar med fina människor. ;) Men det var värt det :) Annars har jag skrivit lite på mitt tal idag, vilket jag inte kommer kunna göra imorgon iaf. Har inte kommit på nåt slut och inte övat på det.  Hann även med att hänga med min underbara vän Charlotte. En sweet söndag! Nu kanske jag borde försöka nana. Ska trots allt upp tidigt imorgon. Sov nu så jättegott allihopa :)
Glöm inte bort att Jesus älskar DIG.

En Charlotte och en Clara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0