De kommer om natten...

Tankar hit, tankar dit! De kommer så fort jag är ensam. Kan inte skriva allt här men ibland blir det bara lite jobbigt. Jag är väldigt vaksam över vissa saker pga saker som hänt den senaste tiden. Det får mig att tro att allt kommer att skita sig denna gången också. Det fasar jag verkligen för. Ryser bara av tanken. Ber till Gud att det inte kommer att ske just för att jag blev väldigt ledsen. Men jag hoppas och tror på det bästa.. bara lite orolig i nuläget.
Förövrigt har jag haft en superhärlig kväll med mina underbara flickor. Amanda, Mathilda och My överraskade oss andra med en maaasssa kakor som dom bakat under dagen. Blev proppmätt!! Spelade in en massa random videos också. hahaha! Shit va kul man kan ha och så fjantig man kan vara. Livet!  Vi hörs tomorrow. Pussheej!

Några flickor som saknas på denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0