Älskar solen!

Goodkvääll allihopa :) Ni få som läser min blogg. haha
Idag fick det vara nog med denna sjuka. Jag tog tummen ur och gick ut med min ena hund Elsa. Var ute i två timmar. Aaasssgöööttt! för solen värmde :)  Sen blev det att räkna lite matte med Charlotte. Efter det så drog jag ut igen i det härliga vädret. Lite senare så hängde Amanda, Annie och Malin ner och köpte glass och tjötade en massa. Mycket trevligt att träffa mina flickor igen. Men nu har jag as-pain-ont i mina ben, vet inte om det är för att jag har gått så mycket eller om jag fortfarande växer ;) njaaa, det är nog inte möjligt. Nog om detta!
Vi hörs imorgon igen :) puussshej leverpastej!

En sjukt gammal bild på Annie och mig.

Kommentarer
Postat av: anna

hahah det är så kul att kolla på en sådär tre års gammla bilder för alla ser ut ungefär som dem gör nu förutom Annie, hon är jättelite:P

2010-04-15 @ 07:52:00
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Clara

hahah jaa eller hur ;) Annie är skitliten. haha

2010-04-17 @ 14:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0