Weekend

Igår kollade jag och några på New moon :) Den var bra! hade faktiskt inte nåra större förväntningar på den. För då tror jag att den inte alls hade blivit lika bra. Tycker att dom fick med det viktigaste av boken, så det var bra!
Efter bion blev det häng hos min goda vän David.

Idag drog jag, mamma & pappa till jöönet för att shoppa lite. Men det blev inte så mycket med det. Köpte hillsongs senaste skiva. (Y) riktigt bra!
Hann även med att kika in hos Eddie på mackmakeriet an snabbis och hängde även med storasystern min ;)
Jag träffade ett härlig gäng ifrån Smålandsstenar som jag hängde med och åt.
Kom hem för en liten stund sen och nu har vi fått gäster, så ska dricka lite glögg och äta pepparkakor.
Sen drar nog jag & Lotta till Mattias.
Det blir säkert bra!

hittade en snygg bild ifrån förra helgen när vi hängde hos Miranda.



Kommentarer
Postat av: joy

Storasyster blev glad av att träffa dig!

Jaså, så DU köpte en Hillsongskiva.. ;)



<3

2009-11-28 @ 21:16:24
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

thihi,;)

2009-11-29 @ 01:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0