Utbildningsmässa.

Denna dagen har varit fullspäckad. Höll först på att missa bussen imorse men som tur var så hann jag med i sista sekunden. Vi hade bara matte och idrott  idag innan lektionerna bröts. Då skulle vi förbereda inför utbildningsmässan som skulle äga rum på kvällen. Åh vad jag tycker om min klass alltså. Alla är så otroligt goa :) Hur som helst så sjöng vi på skolgatan. Det gick väl okej antar jag. Jag är rätt nöjd.
Sen var det dags för dans. Alltså det gick vääldigt dåligt. Fick total blackout och gick ut när jag inte skulle gå ut. Det blev fel hela tiden ;) Men sånt får man ta ibland. Lite senare så var vi på en gryym show med Estettreorna :) Man ville aldrig att det skulle ta slut. De är så sjukt duktiga :)
Nu är jag iaf helt slut i hela kroppen. Vill bara blunda och somna direkt men det går verkligen inte. Av någon konstig anledning har jag haft jättesvårt att somna på nätterna nu den senaste månaden.
Trots att jag är helt slut i huvudet som jag är nu så kan jag inte sova. Det tycker vi inte om.
Imorgon är vi åtminstone lediga och då slipper jag gå upp tidigt. Sjukt härligt!  Orkar inte skriva något mer nu.
Ciao

Här är min fina klass (:



Kommentarer
Postat av: Jason

Hejsan ! nu blir vi blogg polers också. hah ! :D

2009-11-27 @ 01:27:51
Postat av: joy

Kul att höra att du verkligen trivs i klassen!

Försök komma ihåg att be att Gud ska ge dit frid innan du lägger dig/somnar.

Jag behöver också göra det.

Han har ju lovat att vara med i allt!



Välkommen Jason!!! :)

2009-11-27 @ 09:43:42
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Anna

jag tycker konserten va bättre förra året :P

2009-11-27 @ 10:20:55
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Clara

haha lätt Jason :) Välkommen!

Aah, killen där uppe är bra alltså (:



hehe, ja kommer inte riktigt ihåg allt som hände förra året ;) minns mest backstreet boys och det va sjukt kul :P

2009-11-27 @ 12:49:15
Postat av: Mimi ♥

aa samma här, men det är bara 6 månader kvar till nästa Nyhem =D Tihi

2009-11-27 @ 21:44:17
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Clara

alltså det är sjukt va tiden går snabbt. Man vill typ stanna lite lite grann ;) hehe

2009-11-28 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0