typiskt mig

att alltid göra saker i sista sekunden. Särskilt när det kommer till skolarbeten. Ikväll tog jag iaf tummen ur och räknade matte i lite mer än 1 timma! Känner mig stolt över detta (:
Imorgon på samhällskunskapen kommer vi att ha en "het" debatt om en massa olika saker, tex arbetslösheten, skola/utbildning, skattefrågan. Jag är inte det minsta intresserad av politik. Tycker verkligen det är sjukt tråkigt.
Jag, Anton & Johan ska då vara moderater och debattera emot socialdemokraterna som består av Joel & Johanna tror jag ;) Hur som helst så går jag omkring och oroar mig över detta och är riktigt sur på mig själv för att jag inte har tagit tag i detta. Jag fattar inte?!?! Jag kan aldrig ta tummen UR UR UR och göra det jag SKA eller MÅSTE göra. Suck på eländiga mig. Måste skärpa till mig. Sen måste jag ut senast imorgon till en mosse också om jag ska få något vidare bra betyg i Naturkunskap.
Just nu har jag inte lite i skolan. Behöver någon som kan hjälpa mig att styra upp saker och ting för det går inte särskilt bra. Tack till min bror som tog sig tid att hjälpa till lite med samhällskunskapen. Efter nån timme så gick det inte att ta in mer fakta för min del. Mitt huvud höll på att sprängas :O Så nu sitter jag inne på badrumsgolvet och bara sitter. Det är golvvärme här. Väldigt skönt!
Nu ska jag nog alldeles snart hoppa in i duschen om jag nu orkar det. Lär inte kunna somna än på ett bra tag iaf.
Hoppas att ni andra får sova gott inatt och att ni haft en härlig dag!

:)  I love your presence Jesus.


Kommentarer
Postat av: Rebeckaa

Going, du är inte ensam om åh inte få tummen ur. Min tumme har suttit fast hur länge som helst, och du e absolut inte ensam om åh göra skolarbeten i sista sekunden! hihihi men ja håller me dej, de e pain in the ass på åh inte få gjort nått om dagarna! Men vi får be te farsan om att han ska hjälpa oss åh fixa ur vår tumme hihi ! Han fixar de hoppas jag <3 Älskar dej gumman ! Hoppas du sover gott inattt !

2009-11-04 @ 00:41:11
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: Clara

ne det är så illa surt att jag är så lat. Ja det får vi be om ;) Älskar dig min otroligt fina vän.

2009-11-04 @ 01:01:12
URL: http://claracarolina.blogg.se/
Postat av: joy

Låt frustrationen du känner bli till ngt bra.

Vi alla har våra dåliga sidor och det är när vi blir frustrerade över dem som vi kan göra något åt det.

Det kommer bli bra gumman!

Slappna av och gör det du ska!

puss

2009-11-04 @ 11:49:56
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0