tycker inte om....

att vara ensam nu för tiden. Jag är så beroende av andra. mitt humör påverkas av andra. Det finns några få som verkligen påverkar mitt humör utan att dom själva är medvetna om det.
Har innan tyckt att det varit sjukt gött att vara ensam ibland men nu är det bara jobbigt.
Men jag är ju trots allt inte helt ensam kom jag på nu ;).. Har en far som vakar över mig när allt känns som mörkast.
Tack gode Gud för det!

Ikväll var vi iaf nåra stycken hemma hos Mattias och drack glögg, spelade tv-spel och kollade på film.
Kom hem för en stund sen. Är döötrött men kan inte sova. typiskt alltså!
Imorgon lär jag få plugga lite. Dags att ta tummen ur och försöka ta tag i mitt liv.. eller ja när det gäller skolan iaf.

Hoppas alla ni andra få sova jättegott inatt :) kraam

En bild ifrån när man gick på dagis ;) Inte allt för stor här.


Kommentarer
Postat av: joy

Jag tycker heller inte om att vara ensam.. :(

2009-11-29 @ 08:55:55
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0