Söndag. .

Söndag brukar betyda plugg för mig. Men jag orkar inte med det idag, möjligtvis att jag spelar lite gitarr och kaaanske räknar lite matte för det behöver jag verkligen.
Söndagar är på ett sätt rätt bra för mamma lagar alltid så god mat då ;)
Det luktar sjukt gott i hela huset nu.
Fick precis ett sms av Malin som frågade om vi skulle gå på julskyltningen ikväll. Hade ingenaning om att det var idag ;) Men det är alltid mysigt bara vädret håller i sig.
Får hoppas att detta blir en fortsatt bra söndag.
För imorgon är det skola igen och detta lär bli en intensiv vecka.
Så det gäller att peppa lite extra idag, aaa eller försöka åtminstone.

Nu blev jag lite glad. Kom på att jag hade choklad i väskan. Alltid gott!
Ha en fin dag. Kanske hörs lite senare.



Kommentarer
Postat av: joy

Choklad är gott!

2009-11-29 @ 21:54:57
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

föör gott.

2009-11-29 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0