prom night

Kom hem från gislaved för en liten stund sen. Vi i ESMK09 fick äran att stå för underhållningen denna kväll. Det har varit en modevisning, där dom visat en massa balkläder.
Har varit hemma idag från skolan så det var tveksamt om jag orkade åka dit, men det fick bli så iallafall.
I min lilla grupp så sjöng vi In love with a girl - Gavin DeGraw.

Trots att detta har varit ett par såå sjukt jobbiga dagar, så är jag ändå så otroligt tacksam till att få ha sånna fina vänner. Vissa som jag inte ens känner superduperväl har varit så uppmuntrande. Har kunnat vara ärlig, och kunnat säga vad jag verkligen känner. Så tack! Om denna person läser detta så hoppas jag att du förstår vem jag syftar på (: Gud välsigne dig pojk! Det betyder mycket att du bara ha tagit dig tid och orkat lyssna.

Medans jag sitter och skriver detta så skriver min underbara fina vän My till mig. Hon skrev såhär:
du e så himla härlig clara!! DU gör verkligen mej glad :D
Jag blev verkligen glad av att få höra det nu!
Behöver höra det mer än någonsin. Så tack (:

Nu ska jag äta lite och sen kanske kolla på Narnia 2 (;
kraam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Third day- when the rain comes :)

2009-11-25 @ 22:09:24
Postat av: Clara

Tack vem den nu än var som tipsade om denna låt :)

2009-11-25 @ 22:30:10
Postat av: Eddie

Fint clara! :)

2009-11-25 @ 22:36:14
URL: http://eddieskriver.blogg.se/
Postat av: Anonym

(:

2009-11-25 @ 23:06:53
Postat av: Joy

puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss

DU ÄR BRA!!!!

2009-11-25 @ 23:28:45
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

2009-11-26 @ 00:02:10
Postat av: Clara

Nyfiken på vem du är som tipsade mig om den fina låten?



Nemen Joysan. Så många pussar alltså. haha puusssssss på dig själv.

2009-11-26 @ 00:03:28
Postat av: joy

du är värd varenda en av dem! :)

2009-11-26 @ 20:33:58
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0