och så kom veckan igen....

idag är en sån här dag man bara vill boooort. Låångt bort! Där ingen kan hitta än.
Jag tänker alldeles för mycket just nu och har gått runt och haft falska förhoppningar.
suck.  det snurrar i mitt huvud.
frustration, ångest, oro kommer sakta krypande.
Allt kommer på en gång. .  blir galen.

Ajdå! detta känns inte alls bra. Men jag vet att jag har en farsa där uppe som ser mig just nu. Som jag bara kan komma till när allt känns pest och pina. Och det känns gött att veta :)


Är iaf väldigt tacksam till att få ha så fina människor i mitt liv. Tack Eddie för pratstunden i lördags. Det behövdes!
nu orkar jag inte skriva nåt mer. tråkigt inlägg idag, jag vet! Hoppas ni kan förlåta mig ändå.

Godnatt!!
.










Kommentarer
Postat av: Joy

Du är underbar Clara!



Vissa dagar är skit, önskar att jag kunde plocka bort dem från dig, men de är en del av livet.

Prata med Gud och imorgon kommet vara bättre.

Jag ber för dig!

2009-11-17 @ 14:59:59
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

tack Joy! Du är så fin.

2009-11-17 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0