lycka

Vad är lycka för dig?
Lycka för mig är att få känna sig älskad av andra.
När andra säger till mig hur mycket jag faktiskt få betyda i deras liv då blir jag lycklig.
Det är inte alltid lätt att verkligen ta åt sig när någon säger nåt sådant.
Men galet, gör det! Jag tror inte att man skulle säga något sånt om man verkligen inte menade det.
Iallafall inte jag.

Lycka för mig är även Gud. Vissa av er kanske tycker det låter knäppt. Men han är så otroligt god.
Även de jobbigaste och tyngsta dagarna så gör han mig lycklig, för jag vet att han hör mig såväl som han hör alla andra på hela denna jord. Trots att det är så otroligt mycket jag inte förstår så är jag ändå fast besluten om att han just hör mig. . och även DIG! Är det inte rätt coolt att det finns en helt sjukt awesome Gud där uppe som kan höra varenda människa på hela denna jord?

Just nu tänker jag mycket och det får mig ibland att vilja gå av. Bara för att det tär sönder mig på något sätt. 
Men jag vet att detta bara är ännu en prövning. Och jag tänker inte ge mig förrän jag har klarat mig igenom detta.
Och då kommer jag möta ännu en prövning, kansker en ännu värre. Men DÅ kommer jag att vara starkare.
Så kommer det att vara hela livet. vi kommer stöta på "stora stenar" eller lite mindre stenar på vägen.
Men jag vet att med Guds hjälp så är ingenting omöjligt.

<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej ge dig inte <3

2009-11-30 @ 08:51:53
URL: http://sofieknut.blogg.se/
Postat av: Rebeckaaa

Woord kvinna ! <3, Du gör mej lycklig!

2009-11-30 @ 09:25:06
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: Clara

Sofie: neej ge sig ska man verkligen inte göra.



Rebecka: åh va fin du är! Du gör mig såå glaaad kvinna! <3

2009-11-30 @ 19:39:00
Postat av: David

visa ord.. du har kommit väldigt långt;)

2009-12-02 @ 09:44:53
Postat av: Clara

Jag försöker iaf ;)

2009-12-03 @ 00:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0